8 תשובות
לא לעשות שום דבר, אלא אם כן יפנה אלייך בנושא ואז תגידי לו שהקשר שלכם חשוב לך ואת לא מוכנה לקחת את הסיכון כי אם תהיו יחד, אתם לעולם לא תהיו חברים טובים כמו קודם ואת לא מוכנה לזה, הוא חשוב לך מדי
לא לעשות כלום זה לא פתרון
שיט בעייתי ולא נעים
שואל השאלה:
סוס יאור אבל אם אני אדבר איתו והוא לא באמת מאוהב בי ובתם דמיינתי, הוא שהוא יהיה מובך מידי כדי להגיד לי, אז זה יהיה מביך לשנינו ולא יצא מזה כלום
סוס יאור אבל אם אני אדבר איתו והוא לא באמת מאוהב בי ובתם דמיינתי, הוא שהוא יהיה מובך מידי כדי להגיד לי, אז זה יהיה מביך לשנינו ולא יצא מזה כלום
אנונימית
שמעי אם את לא בטוחה שהוא מאוהב בך זה סיפור אחר, תנסי לברר
להתייעץ איתו לאן ממשיכים
זה לא פשוט אבל תגידי את האמת.
האמת תכאיב לו אבל את עושה לו ולעצמך טובה
האמת תכאיב לו אבל את עושה לו ולעצמך טובה
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
באותו הנושא: