14 תשובות
הוא לא הראש ממשלה הכי טוב שהיה לישראל אבל כרגע הוא פי מיליון יותר עדיף מהממשלה המגעילה הזזאת
אנונימי
כל יום מקווה שיחזור
אחלה כי כשהתמודדתי למועצת תלמידים בכיתה ב המשפט שלי היה:
" תבחרו בליבי שתהיה כמו ביבי".
אנונימית
אהבתי מאוד את ההתנהלות שלו בזמן הקורונה, הוא עדיף על הרבה פוליטיקאים אחרים.
מקווה שכן
לא נראה לי הגינוי שבן אדם עם 3 תיקים פליליים יהיה ראש ממשלה
אנונימית
מנהיג אמיתי. מקווה שיחזור.
מלך המלכים
מקווה שלא יחזור
אנונימי
נקווה שלא יחזור
גבר על מקווה שיחזור בקרוב
בע"ה יחזור!!
רק ביבי! בטוח שהוא יותר טוב ממצבינו הנוכחי (וגם דעה אישית שלי הוא כמו סבאלה חמוד כזה)
אני לא רוצה בשלטון שום בונה חופשי: לא את ביבי ולא את בנט.
אנונימי