9 תשובות
אצלי בבית ספר לפחות זה שעתיים בשבוע בכיתה י
4 שעות ב יא ו6 ב יב
כרגע אני לומדת על גוף האדם והתאים והכל, צריך ללמוד גם על הסביבה ובעלי חיים ועוד דברים
ובתור מישהי שלקחה ביולוגיה בתור ברירת מחדל, החומר מעניין אבל הוא קשה
4 שעות ב יא ו6 ב יב
כרגע אני לומדת על גוף האדם והתאים והכל, צריך ללמוד גם על הסביבה ובעלי חיים ועוד דברים
ובתור מישהי שלקחה ביולוגיה בתור ברירת מחדל, החומר מעניין אבל הוא קשה
אנחנו לומדים 6 שעות בשבוע אבל מחצית שעברה למדנו שעתיים בשבוע.
לומדים לעשות ניסויים במעבדה, מערכות האדם, תא, דנא, אקולוגיה ועוד.
החומר לא כזה קשה פשוט אותי ספציפית זה לא מעניין אז אני לא מקשיבה בשיעורים ואז משלימה הכל לפני המבחן ואיכשהו מוציאה 95.
פשוט תשאלי חברים, תבקשי שהם יסבירו לך בקצרה. יש גם כל מיני סיכומים בגוגל ואפשר גם לבקש מהמורה שתסביר לך שוב אחרי השיעור.
אם את לא מבינה משהו זה באמת לא נורא, זה טיפה יותר מסובך להבין מה שילמדו אחר כך כי זה הכל מבוסס אחד על השני אבל זה לא נורא. לאט לאט מבינים.
לומדים לעשות ניסויים במעבדה, מערכות האדם, תא, דנא, אקולוגיה ועוד.
החומר לא כזה קשה פשוט אותי ספציפית זה לא מעניין אז אני לא מקשיבה בשיעורים ואז משלימה הכל לפני המבחן ואיכשהו מוציאה 95.
פשוט תשאלי חברים, תבקשי שהם יסבירו לך בקצרה. יש גם כל מיני סיכומים בגוגל ואפשר גם לבקש מהמורה שתסביר לך שוב אחרי השיעור.
אם את לא מבינה משהו זה באמת לא נורא, זה טיפה יותר מסובך להבין מה שילמדו אחר כך כי זה הכל מבוסס אחד על השני אבל זה לא נורא. לאט לאט מבינים.
פיזיקה >>>
אנונימי
תגביר פיזיקה ומחשבים
לומדים שטויות
בוכים ומשלימים חומר
מכינים מאפי שמרים, מסתבר
כלום ושום דבר
חופרים לך בשכל על שטויות שלא עוזרות בשיט לחיים
באותו הנושא: