8 תשובות
שעה
שואל השאלה:
לא ממש נפיחות אוף אין לי איך להזביר אבל זה לא כואב או משהו
לא ממש נפיחות אוף אין לי איך להזביר אבל זה לא כואב או משהו
יש לך נפיחות באף לאחר שעשית ספטום לפני חודשיים?
זה לא תקין בעליל, אתה חיטאת את המקום כמו שצריך בכמות הזמן הנדרשת? זה משהו שהתחיל רק לאחרונה או שזה אשכרה ככה חודשיים?
זה לא תקין בעליל, אתה חיטאת את המקום כמו שצריך בכמות הזמן הנדרשת? זה משהו שהתחיל רק לאחרונה או שזה אשכרה ככה חודשיים?
זה לא הגיוני פצעת תצמך או משהו זה לא תקין
שואל השאלה:
תראי שניה, בלי פאניקה
שאלתי קודם מתי אוכל לסובב את העגיל למעלה כי עדיין לא ככ הבנתי, ומכך הסיקו שאולי אף שלי קצת נפוח ושנגעתי היכן שהסחוס אז זה מרגיש שהמקום קשה, לכן שיערתי שזה נפיחות אולי
תראי שניה, בלי פאניקה
שאלתי קודם מתי אוכל לסובב את העגיל למעלה כי עדיין לא ככ הבנתי, ומכך הסיקו שאולי אף שלי קצת נפוח ושנגעתי היכן שהסחוס אז זה מרגיש שהמקום קשה, לכן שיערתי שזה נפיחות אולי
שואל השאלה:
אבל לא מרגיש כאב וזה כבר נרפא מזמן אבל המקום עצמו עדיין די מוצק
אבל לא מרגיש כאב וזה כבר נרפא מזמן אבל המקום עצמו עדיין די מוצק
אם לא כואב אז בהחלט נשמע שקצת טעית בתיאור, אם אין גולה או הרגשה של משהו עגול באזור שיצא לאחרונה אז סבבה לדעתי.
בכל מקרה לא ניתן בכלל לאבחן ללא מבט מהיר וכן הייתי ממליץ שתלך לפירסר, שגם יענה לך על השאלות וגם יקח מבט.
בכל מקרה לא ניתן בכלל לאבחן ללא מבט מהיר וכן הייתי ממליץ שתלך לפירסר, שגם יענה לך על השאלות וגם יקח מבט.
לא יודע אם זה כבר, חודשיים אז אולי תלך לרופא כי זה לא אמור לקחת כל כך הרבה זמן הוא יגיד לך אם זה בסדר לדעתי אולי פצעת תצמך
באותו הנושא: