21 תשובות
לא ברור
מכירים מפה לשם..
אינלי מושג
זה תכלס אתר אנונימי
שעונים על שאלות
זה תכלס אתר אנונימי
שעונים על שאלות
הרוב פה הם בני נוער חרמנים ונואשים...
יש חוקים ותעמדו לפי החוקים לא רשום שם שאסור להכיר אנשים ולשלוח להם הודעות בפרטי אחרת לא היה את האפשרות הזאת. אם מישהו מטריד אתכם תדווחו למה אתם בוכים כל היום ואומרים שזה לא אתר הכירויות אם אתם לא רוצים להכיר כאן אנשים אל תכירו
אנונימי
צודק לגמרי. צריך לשים סוף להטרדות באתר. סטיפס זה לא טינדר. כנראה יצא פה שם של טינדר הודות לכמות מחפשי הסקסטינג העייפים בחברים לעט. הם טעו בכתובת ויש להבהיר להם את זה. זה חמור מאוד.
תשאל את כל הבנות עם השם המזמין שהם נותנות לעצמם למה הם מצפות
הנסיכה הפרטית שלך❤
ילדה מתוקה❤
שלחו הודעה❤
ושמות תמונה מושכת
אז מה אתן מצפות בנות שלא ישלחו לכן הודעה?
הנסיכה הפרטית שלך❤
ילדה מתוקה❤
שלחו הודעה❤
ושמות תמונה מושכת
אז מה אתן מצפות בנות שלא ישלחו לכן הודעה?
הם נואשים וזה אתר שיש בו כל מיני אנשים
יש פה פשוט מלא נואשים ומטרידנים זה די תלוי לדעתי אין פה שום בעיה להכיר
זה לא חח , ואו נכון איכס
גם אני לא מבינה
שואל השאלה:
כמובן שאני מדבר על הנואשים.. שיחה ידידותית זה בסדר גמור
כמובן שאני מדבר על הנואשים.. שיחה ידידותית זה בסדר גמור
אנונימי
כן זה עצוב):
^_^
שאלה חשובה!
^_^
שאלה חשובה!
ממש
כל ההודעות שלי זה חרמנים נואשים,שולחים לי 200 הודעות ואני לא עונה ועדיין לא מפסיקים
כל ההודעות שלי זה חרמנים נואשים,שולחים לי 200 הודעות ואני לא עונה ועדיין לא מפסיקים
שאלה מהממת
אין בנות לכן זה כזה קל להכיר בנים אם אתן רק קצת רוצות אתן יכולות אנחנו לא
אנונימי
זה לא אתר היכרויות אבל אפשר להכיר כאן, כמו בכל מקום שיש אינטרקציה עם אנשים.
אפשר לסרב בנימוס ואם ממשיכים אז לחסום והכל טוב. לא צריך לעשות מזה עניין גדול.
אפשר לסרב בנימוס ואם ממשיכים אז לחסום והכל טוב. לא צריך לעשות מזה עניין גדול.
כי הרבה אנשים מבוגרים באים לפה להתחרמן על קטינים
כי אין שכל
לא כל מי שמנסה לדבר פה עם אנשים הוא אדם מטריד, אני נהנה לדבר פה עם אנשים, אני מדבר עם המון אנשים, אין קשר להטרדה
שאלה טובה