18 תשובות
חח מבינה לגמרי
הן מתוקות ברמות
אלה שעשו את הפתיח החדש של aot מושלמים
sim
שואל השאלה:
איזה מהם?
שואל השאלה:
רגע לaot השיר פתיחה בכלל משתנה? אני ראיתי רק 3 פרקים
שואל השאלה:
בייבי מטאל חמודות והכל אבל בא לי מוזיקה שהפזמון שלה זה לא גראולינג של "אני רוצה שוקולד" לפעמים
שואל השאלה:
חחח
the rumbling
אה ו-tatuki seksu אבל זה ספציפית shoegaze שזה תת ז'אנר של רוק לא יודע אם את אוהבת
שואל השאלה:
אני בן
סורי כבר התרגלתי לדבר לכולם פה בלשון נקבה...
שואל השאלה:
סבבה תודה
יש כזה דבר?
שואל השאלה:
כן ברור
שואל השאלה:
חחח הכל טוב
dreamcatcher, יש להן כמה שירים ואלבומים ביפנית (וגם גרסאות ביפנית לכמה שירים שלהן)
bow wow להקת רוק-כבד יפנית אגדית ,