14 תשובות
כן מרגישים כאב בשריר אחר כך
שואל השאלה:
ובבקשה תענו בשיא הכנות
אנונימית
פפילומה לא
טטנוס מאוד כאב
אנונימי
שואל השאלה:
גם אם אני ממש מרפה אותו??
אני מתכוונת, החיסון כואב בעת מתן החיסון?
אנונימית
הזריקה לא כואבת בקושי מרגישים
מה ראשונה פפילומה לא כואב בכלל אני יכולה להגיד לך שהתעלפתי פעם אחת בכיתה כשמישהו אמר זריקה ובחיסון בכיתי את חיי ופתאום היא אומרת זהו סיימנו ולא הבנתי מתי היא התחילה אני מצטרפת לשאלה לגביי טטנוס ומה שנייה פפילומה
טטנוס כואב גם בזמן הזריקה וגם יש המון תופעות לווי
שואל השאלה:
אבל באמת שזה לא כואב??
אנונימית
שואל השאלה:
כי חלק אומרים כן וחלק לא
אנונימית
פפילומה- הרגשתי כאילו תקעו לי צינור ברזל בתוך היד זה כאב ככ זה היה הזריקה הכי כואבת שעיתי בחיי. אחכ לא כאב בכלל חח
טטנוס- לא כאב אבל אחכ כן לאיזה יום יומיים לא יכולתי להרים את היד קצת כמו עם החיסון של הקורונה.
ביקשת כנות קיבלת אבל אל תחטפי לי רגליים קרות אה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אבל עובדה שאחרים מתארים את זה אחרת אז אני מנסה להבין מה הרוב
אנונימית
הזריקה טיפה כואבת והיד איזה יומיים שלושה אחרכך טיפה כואבת וטפוסה ואל תעשי שריר כשעושים לך את החיסון כי אז זה הרבה יותר כןאב מניסיון תרפי ממש
אנונימית
הזריקה של הפפילומה הייתה ממש כואבת והיד אחרכך לא כאבה כמעט בכלל. והזריקה של הטטנוס הייתה לא כואבת אבל היד הרבה יותר כאבה מהיד של הפפילומה לאיזה יומיים שלושה
אנונימית