11 תשובות
לדעת
אי הידיעה הורגת (אותי לפחות)
לדעת
תעשי מהשבא לך כל עוד את לא פוגעת בעצמך או באחרים כי בסופו של דבר אין משמעות לחיים ואת אחראית לאושר של עצמך
אני חושבת שעדיף פשוט לחיות בלי לדעת מה משמעות החיים פשוט להנות מהם ולצאת וזה זה לא ככ משנה אנחנו כבר כאן אז פשוט תהני
שואל השאלה:
נכון אבל פשוט עלתה לי השאלה מה אם הייתה רק אחת מהאופציות.
שואל השאלה:
אני רואה את זה בהחלט וזה עצוב לי אבל עניין אותי מה יהיו התשובות
לדעת.
אני חיה בשביל תשובות, אז טכנית כשיהיו לי תשובות אני עדיין אחיה לפי התשובות.
שואל השאלה:
אני חושבת ההפך...^_^
לאל דעת מהי אבל לחיות לפיה...
לחיות ולא לדעת
ככה אין לך נקיפות מצפון
ואתה עושה טוב
לחיןת את המשמעות, מניחה שזה יעשה אותי מאושרת יותר מאשר לדעת שאני לא חיה את המשמעות קיום שלי