5 תשובות
לא מביך בכלל חח
זה בסדר
לא מביך, כל בן אדם והבן אדם שעושה לו טוב
שואל השאלה:
אומרים לי שאני מוזרה אני כל הזמן מדברת עליה/איתה אני מדברת איתה כל הזמן בצהריים בלילה בהכל היא באמת פשוט מושלמת
לא מביך