3 תשובות
היא לא קטנה
היא אוגרת בה אנרגיה של אטומים
זה קשור למבנה האטומי בתוכה
גם פצצת אטום היא לא כזו קטנה היא בגודל של שידה
כי זה אטום שמתפוצץ ואטום שמתפוצץ משחרר המוןן אנרגיה
אנונימי