10 תשובות
למה באמת???
באמת למה
אנחנו לא.
כנראה שאת נפלת על המיעוט שכן, מצטער לשמוע.
שואל השאלה:
"מיעוט"
אנונימית
שוב, מצטער לשמוע שאת נמצאת בסביבה שבה המיעוט הזה גרם לך לחשוב שזה הרוב / כולם.
אבל תדעי שיש המון בחורים טובים, אני אישית מכיר.
כשתהיי בן כזה תביני
הם שיחשיכו מה שהם רוצים את תשמרי על עצמך בתור בת מלך שצנועה כל הזמן
יש גם בנות כאלו..
אנונימי
שואל השאלה:
צודק
אנונימית