10 תשובות
למה באמת???
באמת למה
כדי שתשאלי
אנחנו לא.
כנראה שאת נפלת על המיעוט שכן, מצטער לשמוע.
כנראה שאת נפלת על המיעוט שכן, מצטער לשמוע.
שואל השאלה:
"מיעוט"
"מיעוט"
אנונימית
שוב, מצטער לשמוע שאת נמצאת בסביבה שבה המיעוט הזה גרם לך לחשוב שזה הרוב / כולם.
אבל תדעי שיש המון בחורים טובים, אני אישית מכיר.
אבל תדעי שיש המון בחורים טובים, אני אישית מכיר.
כשתהיי בן כזה תביני
הם שיחשיכו מה שהם רוצים את תשמרי על עצמך בתור בת מלך שצנועה כל הזמן
יש גם בנות כאלו..
אנונימי
שואל השאלה:
צודק
צודק
אנונימית
באותו הנושא: