7 תשובות
לצערי אין מה לעשות
להגיד להם שזה מאוד מסכן חיים
מצב מזעזע ממש אבל אני מקווה מאוד שהם יהיו בסדר!:) תהיה אופטימי לדאוג עכשיו לא יעזור לך
שואל השאלה:
הם יודעים שזה מסכן חיים, לא שואלים אותם
הם יודעים שזה מסכן חיים, לא שואלים אותם
אנונימי
יהיה בסדר
אני מקווה שהם יישמרו על עצמם, מאחלת להם רק בהצלחה
הכל טוב אל תדאג
הכל טוב אל תדאג
מצב מזעזע, במיוחד החוק הזה של לגייס את כולם.. ממש ממש מקווה שהוא ישרוד וישאר בחיים
באותו הנושא: