10 תשובות
פשוט ללכת הלי להתרגש יותר מדי תהיי את זה הכי יפה
להיות מנומסת
להיות רגישה
להיות מצחיקה
אם אין נושא שיחה תשאלי שאלות אליו
אישית יצא לי להתנסות בדבר כמעט זהה למה שאת מתארת רק שהיא הייתה בסיום תיכון ואני הייתי משוחרר טרי. הכרנו באתר הכרויות אנונימי ולכן לא היו לי בכלל ציפיות כאילו ממש אפס, רק בשלב יחסית מאוחר יותר בשיחות היא שלחה תמונות וגם אני והתרשמנו אחד מהשנייה והיינו לזוג למשך תקופה של כמה חודשים.
תבואי תמיד בגישה של להנות ולהוציא את המקסימום מהזמן שלכם, בדגש על הנאה וזמן איכות. אל תשפטי את עצמך כי את ככל הנראה תעשי הרבה דברים שלא תיהי שלמה איתם בדיעבד והכי חשוב זה לחיות את הרגע. לא להיות מחושבת מדי ופשוט לזכור שאם זה זה את תרגישי שזה זה. אל תחפשי את מה שאין ותהני ממה שיש. אם משהו מרגיש לך לא נכון תשאלי את השאלות ותשתפי במידת הצורך, תזכרי שאת תמיד יכולה לקום וללכת אם משהו לא נראה לך ותנסי להיות כנה עם עצמך כשאת חושבת עליו ולא להעמיד פנים ש- על מנת לרצות אותו.. תהני!
שואל השאלה:
תודה רבה בץ^
ותפרטו קצת במה מנומסת ורגישה בא לידי ביטוי
אנונימית
לדעתי זה יותר עניין של הקשבה והכלה. אם יש לך אינטליגנציה רגשית גבוהה את תדעי על מה אני מדבר.. תנסו לדבר על דברים מעניינים בחיים שלכם וככל שהנושא שיחה יהיה יותר מאתגר לדבר עליו ככה יהיה לכם יותר מעניין
שואל השאלה:
יש לך רעיון לנושאי שיחה או שאלות מעניינות?
אנונימית
וודאי, אתם יכולים לדבר על דברים שלא עשיתם מעולם והייתם רוצים לעשות
אפשר לדבר על פאדיחות שקרו לכם
בהמשך אם הקשר יתחזק אז גם לחשוף סודות שלא סופרו מעולם וכן גם על ריכולים, על סטיות / פטישים ודברים שאתם הייתם רוצים להגיד אחד לשנייה אבל לא העזתם
בתור התחלה הייתי מתחיל עם סוג של תיאום ציפיות כמו מה הוא היה מצפה מבת זוג ומה את היית רוצה לקבל ממנו (לא דברים חומריים אלא מהותיים)
שואל השאלה:
אתה נשמע בן אדם ממש אינטיליגנט שתדע
ואיך אני יכולה לדעת שהוא מכוון לזוגיות כי הוא באמת רוצה ולא כי זה נוח?
אנונימית
תודה רבה ! אני מאחל לך המון בהצלחה בהמשך, נשמע שאת בן אדם טוב, רציני וענייני.
אני חושב שאין לך ממש דרך לדעת אלא לשאול אותו מה הכוונות שלו ואיך הוא היה רואה את זה מתקדם מבחינתו (מוטב לעשות את זה בסוף הדייט השני / שלישי)
אל תיהי כבדה ונוקשית עם עצמך פשוט תהיי שם בשביל להנות מהזמן ותבואי בגישה של לא מצפה לכלום כדי לא להתאכזב ואז במקסימום יצא מזה משהו לטובה, ואם לא יצא אז לא נורא - צברת עוד חוויה ועוד התנסות לרזומה