9 תשובות
כן
לצייר טוב
לצייר טוב מאוד
זה על גוף של בן אדם, והוא נתקע עם זה לנצח
אז
בקיצור כן
כן ללא ספק
בשביל להיות מקעקע אתה צריך לדעת לקעקע.
לדעת לצייר זה נחמד, זה אולי יעזור לך בליצור דוגמאות/קעקועים
אבל לצייר ולקעקע זה שונה לדעתי. זה לדעת להשתמש במכשיר שרועד לך ביד ודוקר מישהו ומשאיר בעור שלו צבע וזה שונה מציור על דף נייר.

בשביל לקעקע צריך לדעת לקעקע. לדעת לצייר יכול לתרום לדעתי, אבל צריך לדעת לקעקע. לקעקע..
לקעקע זה כלכך הרבה יותר מלצייר
זה בונוס אבל תלוי מה הסגנון שאתה רוצה לקעקע אם זה דברים פשוטים ופיין ליין אז לא חייב אבל אם זה ריאליסטי ודברים קצת יותר מורכבים אז לדעת לצייר זה חובה אתה צריך לדעת אנטומיה של הגוף, פרופורציות וכו
כן,צריך לדעת לצייר טוב כי קעקוע נשמר על הגוף והלקוחות לא אוהבים מישהו שלא מדייק.