11 תשובות
כי זה אתר לשאלות
כי צריך לשאול פה שאלות
ולא בהכרח פעם אחת שאלתי על טרנד בטיקטוק ושמתי סימן שאלה ומחקולי
כי מותר לשאול שאלות רק
שואל השאלה:
אבל מה ההיגיון להגביל לשאילת שאלות. ומה אם אני רוצה להביע משהו בלי לכתוב בסוף "מה דעתכם"?
אבל מה ההיגיון להגביל לשאילת שאלות. ומה אם אני רוצה להביע משהו בלי לכתוב בסוף "מה דעתכם"?
אנונימי
מי אמר שתכתבי מה דעתכם?פשוט תשאלי פה שאלות
למה שתביעי משהו באתר לשאלות
זה אתר לשאלות אז ימחקו לך כל מה שהוא לא שאלה
זה אתר לשאלות אז ימחקו לך כל מה שהוא לא שאלה
שואל השאלה:
יש גולשים רבים שמכירים שכאשר רושמים "מה דעתכם" זה מתקבל. אבל זה לא הוגן כלפי מה שלא מבין בזה כל כך.
לא רק שיש חוקים עם פרחים שמגבילים שאלות אלא גם הדבר הזה????
יש גולשים רבים שמכירים שכאשר רושמים "מה דעתכם" זה מתקבל. אבל זה לא הוגן כלפי מה שלא מבין בזה כל כך.
לא רק שיש חוקים עם פרחים שמגבילים שאלות אלא גם הדבר הזה????
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא מבינים את הכוונה שלי?
אני לא אומר "מה זה?" אני אומר "למה זה לא אחרת מהשיגעון הזה?"
אתם לא מבינים את הכוונה שלי?
אני לא אומר "מה זה?" אני אומר "למה זה לא אחרת מהשיגעון הזה?"
אנונימי
אחי לא טוב לך אתה יכול ללכת
זה לא כאילו השאלה התמימה שלך תשנה פה משהו
זה לא כאילו השאלה התמימה שלך תשנה פה משהו
שואל השאלה:
התשובות שלכם תמימות לא השאלה שלי.
אני בסך הכל אומר שאתם נותנים יד לשיגעון הזה של "סטיפס"
התשובות שלכם תמימות לא השאלה שלי.
אני בסך הכל אומר שאתם נותנים יד לשיגעון הזה של "סטיפס"
אנונימי
באותו הנושא: