3 תשובות
הוא דיקטטור שרוצה לשלוט ולהחזיר את ברית המועצות,
ודיקטטור זה אחד שפועל בדרך שהוא רוצה מבלי משאל עם,לא בדרך דמוקרטית עם חוקים אלא לפי השליטה שלו
ודיקטטור זה אחד שפועל בדרך שהוא רוצה מבלי משאל עם,לא בדרך דמוקרטית עם חוקים אלא לפי השליטה שלו
לכבוש את אוקראינה ודיקטטור זה ההפך מדמוקרטיה
סדר עולמי חדש ורוצה את הכבוד של רוסיה חזרה משהו..
באותו הנושא: