8 תשובות
כי הוא דיקטטור וברגע שהם יגידו משהו הוא יהרוג אותם
אנונימית
זה לא בן אדם שאפשר לדבר איתו
דיקטטורה שלום
כי הוא הנשיא
כי זה דיקטטורה מאמי
לא יעזור יש לו השפעה יותר גדולה
כי לא נותנים להם לדבר
כי מי שקורא לזה מלחמה ומי שהולך נגד זה נשלח לכלא ומי שאומר משהו נגד פוטין מרעילים אותו.
כפי שאמרו מעליי, דיקטטוריה
כפי שאמרו מעליי, דיקטטוריה
באותו הנושא: