8 תשובות
חברים/ משפחה
Ltx
שואל השאלה:
חברים?! לא יתנו לנו בחיים אנחנו קטנים מדי (כיתה י)
ומשפחה ממש לא ירצו
אנונימית
אממ תנסי בכל זאת עם המשפחה
Ltx
לחסוך עוד עד 18
אני באה במזוודה!
יאללה אני בא
לאן בא לך
הלוואי אני לא הייתי בחו''ל בחיים. תמיד אמא שלי אומרת שהיא 'מתכננת' לטוס. תכלס לא הייתי בחול.. תטוסי עם חבר\חברה\משפחה\שכנים\קרובים\דודים\עם עצמך...אנערף העיקר תטוסי.. חחח
לבוא איתי כי אני גם בת 16 ואחרי שטסתי בפעם הראשונה עם המשפחה הבנתי שעדיף שבפעם השנייה זה יהיה לבד או חברים
והלוואי שהייתי טסה לארצות הברית, בנובמבר הייתי בחול בפעם הראשונה.
אני יודעת שזה קשה לפעמים אבל יש כאלו שאפילו לא היו בחול ויותר גדולים ממך, תחכי קצת וזה יגיע שתוכלי לטוס עם מי שבאלך
באותו הנושא: