4 תשובות
נשים שמה גם מתגייסות. ואני מאמין שגם גברים בוחרים לברוח.
לא.

אבל זה העולם שלנו ומישהו צריך לעשות את העבודה המלוכלכת ולרוב זה הגברים
זה גברים מגיל מסוים עד גיל 60 כדי שישארו אנשים להילחם מול הרוסים כנראה הם עדיין מאמינים שנשים חלשות להילחם או על המחשבה שנגיד שישאר מישהו שיגדל את הילדים כי לא בטוח שהאבא יחזור מהמלחמה
לא
אבל ממתי לאוקראינה אכפת מבסדר
זה היה בסדר לשרוף יהודים חיים?