11 תשובות
כן את השלישי והרביעי, באסה לשמוע, מקווה שאת ההמשך תאהבי יותר.. דרך אגב שמעת שיצא ספר שישי?
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
כןן!! וואי וואי את לא מבינה מה מחכה לך, למרות שאני לא יודעת כמה אני רלוונטית כי קראתי את הספר ממש מזמן אבל אני זוכרת שבסוף הספר הרביעי נהנתי ממש
שואל השאלה:
אה באמת? אני בעמוד 150 בערך וזה דווקא הכי משעמם):
אנונימית
לפי מה שזכור לי את הרביעי הכי אהבתי, הוא מושלם
שואל השאלה:
כן(:
אנונימית
שואל השאלה:
אם הייתי מבינה באנגלית):
אנונימית
בעיקרון אני לוקחת ספר באנגלית ותוך כדי שומעת את האודיו בספוטיפיי (גם באנגלית)
אבל בספרים שקראתי הרבה אני לא צריכה...
פשוט הראשון הכי טוב ואז זה יורד... נכון שזה סדרה יפה אבל חבל למרוח השביל כסף כשהעלילה נשחקת
שואל השאלה:
לאלא גם השאר ממש טובים, פשוט בדרכ זה היה לי ממש מעניין מההתחלה
אנונימית
איזה נוסטלגיה זה, קראתי את הראשון לפני 4 שנים והיום קניתי אותו באנגלית