4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מעל, חשבון שלי
אנונימית
ואין לך אפליקציה של הבנק?
אם לא, אז תורידי ותתחברי אליה.
אם את מסתבכת בזה, תתקשרי לבנק שלך ותגידי שאין לך משתמש וסיסמה.
את מעל גיל 18? זה חשבון שההורים פתחו לך או חשבון שאת פתחת?