47 תשובות
כלום
כלום, אין טעם לבזבז על אנשים כאלה זמן.
לחייך ולחזור לספר.
לפחות אני אינטיליגנטית (:
תודה
תודה.
.may the intelligence be with you
.may the intelligence be with you
גם לי זה היה קורה
לא תמיד צריך לענות
לא תמיד צריך לענות
לפחות אני יודעת לקרוא
כיום אני חנונית
בעתיד אני אהיה הבוס
בעתיד אני אהיה הבוס
אנונימי
תצחקי להם בפרצוף ותחזרי לקרוא
אני עונה ככה:
כשאתה חי פעם אחת אני חיה הרבה חיים
כשאתה חי פעם אחת אני חיה הרבה חיים
באלך גם?
ספרים זה מושלם
מי שקורא לך חנונית הוא מפגר
מי שקורא לך חנונית הוא מפגר
ופשוט אל תעני
לפחות אני חכמה
לחייך בגאוהה
תגידי לו ככה: טוב אחי (אפילו אם זה בת)
יום אחד כל אלה שקראו לך חנונית יעבדו אצלך
אנשים כאלה הם טיפשים בגלל חוסר ההבנה שלהם ועם טיפשות לא מגיעים למקומות בחיים
אנשים כאלה הם טיפשים בגלל חוסר ההבנה שלהם ועם טיפשות לא מגיעים למקומות בחיים
אנונימית
תגידי "נכון, חנונית וגאה בזה"
תמליצי להם על ספר טוב
אל תגיבי
באמת שהלאווי עליי לקרוא ספריםם
באמת שהלאווי עליי לקרוא ספריםם
פשוט לחייך ולהתעלם,
אם זה בקטע עוקצני אז תשאלי אותו "אתה צריך משהו?"
ואם סתם שואלים למה כל-כך הרבה פשוט תגידי שזה כיף לך או מה שלא הסיבה
ואם סתם שואלים למה כל-כך הרבה פשוט תגידי שזה כיף לך או מה שלא הסיבה
את רמה אחת מעליהם ולכן גפ התגובה שלך תהיה רצה אחת מעליהם :
תחייכי ותעשי להם אצבע שלישית
תחייכי ותעשי להם אצבע שלישית
"אני יודעת שאני גאון:)" מאוד פשוט אל תשימי עליהם ואת יודעת מה לומר את פשוט עוצרת את עצמך.
תודה, זה מחמאה
תודה
קחי כמחמאה חנונית זה מחמאה את החכמה של העתיד
מצטערת, לא ידעתי שהעובדה שאתה לא יודע לקרוא היא נקודה רגישה.
אנונימית
לפחות אני יודעת לקרוא. סטגדיש
לפחות אני יודעת לקרוא
לפחות יש לי מה לעשות
הספר יותר גדול מהזין שלך
לפחות יש לי מה לעשות
הספר יותר גדול מהזין שלך
אולי אתה מקנא כי אתה טיפש
אנונימית
תתגאי בזה. זה שאנחנו אוהבים לקרוא זה אומר שאנחנו חכמים..את חכמה...פשוט תגידי תודה וזה מחמיא לך.
וואלה תמיד שאומרים לי את זה אני זורם איתם. אין לי סיבה לבזבז עליהן חמצן.
אני פשוט מחייכת וכזה: תודה רבה!!
ואז הולכת משם עם גאווה
ואז הולכת משם עם גאווה
אנונימית
לפחות אני יודעת לקרוא
לא לענות, אין טעם לבזבז זמן על מישהו כזה
אם את מתגאה למה לענות פשוט להתעלם
אומיגאד הספר שבתמונה...
טלטלת רגשות.
טלטלת רגשות.
תקראי לו באיזה שם מאיזשהו ספר, נגיד הארי פוטר? קראי לו מוגל מסריח
תחייכי בגאווה/תעשי פרצוף כזה של 'משעמם לך בחיים?!'
אני תמיד גאה שאני חנונית, זה עובדה שאני יותר חכמה וטובה ממי שיורד עליי שאני חננה
טןב נשמה
לחזור לספר יא מלכהה!!
מה אכפת לכם
זה לא עניינכם
זה לא עניינכם
"טוב"
כאילו מה כבר יש לענות
גם מי שאל
כאילו מה כבר יש לענות
גם מי שאל