31 תשובות
חדמש כן
לדעתי כן
כן
אני חושבת שגם בנות וגם בנים יכולים להיות בוגרים והאחרים. פשוט לפי המדע אומרים שבנות מתבגרות יותר מהר ואולי זה נכון אבל לפי מה שאני רואה יש גם בנים בוגרים
בנות יותר בוגרות
הן יותר מוכנות למערכת יחסים נאמנה ורצינית לבית חתונה ילדים הן פחות שטוטנקיות ועושות מעשי קונדס הן פחות צניות וכאלה שחיות על בדיחות וצחוקים.
בנים עד ה25 שלהם דיי ילדים, מתלהבים מגופות מפחדים להתחייב, חוגגים בכל מה שאפשר, נרתעים מילדים בית משכנתא וחתונה ואירוסים, לפעמים נרתעים גם מעבודה רצינית.
לנשים ניתנה בינת היתר אומרת התורה ורואים את זה בברור.
גבר פשוט חכם בשלו, הוא איש שיכלי
גברים טובים בכסף בעסקים בבניה ותיקון דברים בשחמט ובגיימינג גבר יש לו שכל פועל ועובד! אבל לא בוגר כמו האישה.
הן יותר מוכנות למערכת יחסים נאמנה ורצינית לבית חתונה ילדים הן פחות שטוטנקיות ועושות מעשי קונדס הן פחות צניות וכאלה שחיות על בדיחות וצחוקים.
בנים עד ה25 שלהם דיי ילדים, מתלהבים מגופות מפחדים להתחייב, חוגגים בכל מה שאפשר, נרתעים מילדים בית משכנתא וחתונה ואירוסים, לפעמים נרתעים גם מעבודה רצינית.
לנשים ניתנה בינת היתר אומרת התורה ורואים את זה בברור.
גבר פשוט חכם בשלו, הוא איש שיכלי
גברים טובים בכסף בעסקים בבניה ותיקון דברים בשחמט ובגיימינג גבר יש לו שכל פועל ועובד! אבל לא בוגר כמו האישה.
שואל השאלה:
^ סליחה אבל זה ההכללה הכי מטומטמת שראיתי
^ סליחה אבל זה ההכללה הכי מטומטמת שראיתי
אנונימי
^לא ממש לא בקטע של הכללה, ברור שיש ויש, מדברת על מה שאני רואה לפי ראיית העולם שלי.
כן
וואלה לא
אני יכולה גם להגיד על עצמי יש פעמים בוגרת יש פעמים פחות
אני יכולה גם להגיד על עצמי יש פעמים בוגרת יש פעמים פחות
כן, אין שאלה, זאת עובדה
אבל, זה ממש לא אומר שאין בנים בוגרים ובנות ילדותיות
זה גם תלוי באיזה גיל, נגיד לרוב בגיל ההתבגרות ובגילאי ה20, מן הסתם שבנות בוגרות יותר, אבל כשמזדקנים זה כבר קצת מתאזן
אבל, זה ממש לא אומר שאין בנים בוגרים ובנות ילדותיות
זה גם תלוי באיזה גיל, נגיד לרוב בגיל ההתבגרות ובגילאי ה20, מן הסתם שבנות בוגרות יותר, אבל כשמזדקנים זה כבר קצת מתאזן
אנונימית
הכללה, זה לא ככה תמיד.
ומי שאומרת שכן, היא שוביניסטית (שוביניזם נשי).
ומי שאומרת שכן, היא שוביניסטית (שוביניזם נשי).
אנונימית
^^נכון, זאת הכללה, אבל זה לא לא נכון
זאת עובדה, את מתווכחת עם עובדות ומחקרים?
באותה מידה אני יכולה להגיד שגברים חזקים פיזית יותר מנשים
כן זאת הכללה, אך זאת עובדה
מה הקשר שובניזם?
זאת עובדה, את מתווכחת עם עובדות ומחקרים?
באותה מידה אני יכולה להגיד שגברים חזקים פיזית יותר מנשים
כן זאת הכללה, אך זאת עובדה
מה הקשר שובניזם?
אנונימית
^גברים לא בהכרח חזקים יותר אבל יש להם מבנה גוף שומה שמאפשר להם לעשות דברים פיזיים שנשים לא יכולות לעשות
^^אז איך את מסבירה את זה שאני מכירה שרוב הנשים שאני מכירה ילדותיות יותר מהגברים שאני מכירה?
אנונימית
^^נכון, לא בהכרח, יש גברים שפחות חזקים ונשים שיותר
אך זאת עובדה
^בגלל זה אמרתי שיש בנים שיותר בוגרים ובנות שיותר ילדותיות, אך הרוב, יותר בוגרות
יש מלא מחקרים על זה, וכולם מצביעים על זה שלרוב אישה בוגרת יותר
אך זאת עובדה
^בגלל זה אמרתי שיש בנים שיותר בוגרים ובנות שיותר ילדותיות, אך הרוב, יותר בוגרות
יש מלא מחקרים על זה, וכולם מצביעים על זה שלרוב אישה בוגרת יותר
אנונימית
גם לי יש חברות ילדותיות אבל לפי מחקרים נשים בוגרות יותר מגברים. גם חשבת פעם למה בנות חוגגות בת מצווה בגיל 12 ובנים בגיל 13? לימדו אותי בבצפר שזה ככה כי בנות מתבגרות מהר יותר מגברים. חוץ מזה ההבדל בהתבגרות מתחיל בערך בגיל 20 אז אני לא יודעת בנות כמה חברות שלך. ואני מדברת על פי מחקרים כי אני בעצמי לא חקרתי וגיליתי
^^אז בסדר, "רוב" זה לא הכללה.
אנונימית
^^מחזקת
^בסדר, אבל כשמתכוונים שאומרים שבנות בוגרות יוצר מבנים, יודעים (אני לפחות) שכמובן יש יוצאי דופן אבל ככה הרוב המוחלט
^בסדר, אבל כשמתכוונים שאומרים שבנות בוגרות יוצר מבנים, יודעים (אני לפחות) שכמובן יש יוצאי דופן אבל ככה הרוב המוחלט
אנונימית
חדמש
כן
אצל הגברים הצד השכלי חזק יותר
אצל הנשים הצד הרגשי חזק יותר
וממילא הן יותר בוגרות
יש סיבה שבנות מקבלות עול מצוות כבר בגיל 12 כשבנים נכנסים לזה רק שנה אחר כך.
כמובן שיש גם בנים שהצד הרגשי חזק יותר אצלם ובנות שאצלן הצד השכלי חזק יותר, אבל אצל הרוב זה כן ככה.
אצל הנשים הצד הרגשי חזק יותר
וממילא הן יותר בוגרות
יש סיבה שבנות מקבלות עול מצוות כבר בגיל 12 כשבנים נכנסים לזה רק שנה אחר כך.
כמובן שיש גם בנים שהצד הרגשי חזק יותר אצלם ובנות שאצלן הצד השכלי חזק יותר, אבל אצל הרוב זה כן ככה.
אנונימי
^חייבת לחלוק, שדווקא ה"עובדה" שגברים חכמים יותר מנשים, איננה נכונה, יש גם הרבה מחקרים שאומרים דווקא ההפך וכנל התורה..
אבל לדעתי, בכלל אין הבדל
אבל בכל השאר צדקת פחות או יותר
אבל לדעתי, בכלל אין הבדל
אבל בכל השאר צדקת פחות או יותר
אנונימית
^לא מבחינת חכמה, מבחינת מחשבה וניתוח קר של עובדות
הכוונה שגברים נוטים יותר להתנהג ככה מנשים ופחות ברגש
לדוגמא: אישה הולכת לחבר שלה להתנחם אצלו כי קרה לה משהו
הגבר בדרך כלל ינחם ויציע פתרונות, למרות שמה שהאישה בדרך כלל רוצה זה להתנחם בלי קשר לפתרונות ומה צריך לעשות
הספר 'גברים ממאדים ונשים מנוגה' מראה את זה בצורה מאוד טובה
הכוונה שגברים נוטים יותר להתנהג ככה מנשים ופחות ברגש
לדוגמא: אישה הולכת לחבר שלה להתנחם אצלו כי קרה לה משהו
הגבר בדרך כלל ינחם ויציע פתרונות, למרות שמה שהאישה בדרך כלל רוצה זה להתנחם בלי קשר לפתרונות ומה צריך לעשות
הספר 'גברים ממאדים ונשים מנוגה' מראה את זה בצורה מאוד טובה
אנונימי
^אני אישה, שבסיטואציה הזו גם אציג רעיונות פרקטיים לבעיה. כנראה לא כל הנשים הן מנוגה.
אנונימית
כמו שאמרתי קודם, יש נשים שיותר כמו גברים וההפך.
אנונימי
^^^ממ אולי, לא חקרתי על הנושא הרבה ככ
אבל חייבת להגיד שאני אישית הייתי מציגה פתרונות לסיטואציה מאשר מנחמת
אבל חייבת להגיד שאני אישית הייתי מציגה פתרונות לסיטואציה מאשר מנחמת
אנונימית
הכוונה שהאישה פחות רוצה פתרונות ויותר ניחומים, עזבו את הצד המנחם רגע
אנונימי
^אולי, בשביל לקבל תשובה חותכת צריך לחקור ממש לעומק
כי יש הרבה מקורות שאומרים כל מיני דברים
כי יש הרבה מקורות שאומרים כל מיני דברים
אנונימית
גברים ממאדים ונשים מנוגה לא נכתב סתם על ידי מישהו משועמם
זה ספר מאוד מפורסם אני מתאר לעצמי שהוא כן מבוסס על מחקרים
זה ספר מאוד מפורסם אני מתאר לעצמי שהוא כן מבוסס על מחקרים
אנונימי
^בהזדמנות אני אקרא, תודה!
אנונימית