4 תשובות
לא בהכרח
הן פשוט מסתכלות
אני אישית כשאני מעוניינת במישהו או חושבת שהוא נראה טוב אני אוהבת לייצר קשר עין.. אבל לרב בנות מסתכלות יוצא להן פשוט
אולי יש לך עיינים יפות
אנונימית