3 תשובות
אוי הייתי בוכה )':
תחשוב על זה שבטח מישהו יראה אותו ויקח אותו ואולי תנסה לתת לו מים או אוכל ):
כן באסה
אתה יכול להתקשר למוקד של חיות לא זוכרת מה המספר חפש באינטרנט
אתה גם יכול להתקשר למשטרה
תקח אותו לכלביה קרובה/צער בעלי חיים / תתקשר לצער בעלי חיים/ לעירייה של העיר שלך בבקשה