3 תשובות
אוי הייתי בוכה )':
תחשוב על זה שבטח מישהו יראה אותו ויקח אותו ואולי תנסה לתת לו מים או אוכל ):
תחשוב על זה שבטח מישהו יראה אותו ויקח אותו ואולי תנסה לתת לו מים או אוכל ):
כן באסה
אתה יכול להתקשר למוקד של חיות לא זוכרת מה המספר חפש באינטרנט
אתה גם יכול להתקשר למשטרה
אתה יכול להתקשר למוקד של חיות לא זוכרת מה המספר חפש באינטרנט
אתה גם יכול להתקשר למשטרה
תקח אותו לכלביה קרובה/צער בעלי חיים / תתקשר לצער בעלי חיים/ לעירייה של העיר שלך בבקשה
באותו הנושא: