נכון שאם הייתה נשיאה ברוסיה או במילים אחרות עם פוטין היה בת, החיים היו יפים יותר והרבה נרצחים לא היו נרצחים?
אני אוהבת איך שגברים מנהלים את העולם מבחינת צבא וכלכלה ואת ההחלטיות והמנהיגות שלהם אבל בגלל האגו והפוזה והאכזריות והחוסר ערך לחיים יש מלחמות ובהם נרצחים חפים מפשע כמו נשים וילדים, לא ככה? לדעתי בכל מדינה צריך שתי נשיאים יחד איש ואישה כאחד וככה היה טוב יותר בעולם לא?