7 תשובות
להמשיך רגיל
אם אין לך כאבים בדרך כלל
אם אין לך כאבים בדרך כלל
אז מה? קחי טמפונים או פד ותהני לך.
טמפונים
אני לא הייתי יוצאת כי המחזור שלי ממש נוראי
אבל אם את מרגישה בסדר במחזור בדרך כלל שימי טמפונים וקחי כדורים למקרי חירום
אבל אם את מרגישה בסדר במחזור בדרך כלל שימי טמפונים וקחי כדורים למקרי חירום
כחי טמפוני םזה הכי טוב ככה גם עם יש אטרקציות עם מים את יכולה להיכנס וגם כדורים למקרה והיה כאבים והרבה רזרבות להחלפה ומגבונים
לקחת הרבה פדים ותחתוניות
לצאת
באותו הנושא: