3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אינג'רה זה נחשב בריא וזה כולה חצי וזה לא שאכלתי לבד
אבל אינג'רה זה נחשב בריא וזה כולה חצי וזה לא שאכלתי לבד
באינגרה יש אחלה ערכים , זה מקמח מיוחד זה לא המון קלוריות , אני לא יודעת איזה מטבלים לקחת אבל מבחינת האינגרה עצמה זה בקושי עובר 300.. וגם הגזמתי לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה:) אין חי מושג איך קוראים למטבלים שלקחתי
סבבה תודה רבה:) אין חי מושג איך קוראים למטבלים שלקחתי
באותו הנושא: