10 תשובות
מעדיפה לא להכנס לזה
כמות הפעמים שזה עלה לי לראש, אבל זה עוצר באיזה שהוא שלב. אין לנו שמץ של מושג מה באמת "הלך" מה שנקרא.
אולי מתישהו נגלה, אי אפשר לדעת כרגע
אולי מתישהו נגלה, אי אפשר לדעת כרגע
שואל השאלה:
אני אומר עדיף לחיות פשוט את החיים ונגלה לבד וכמובן לא פוסל שום אופציה
אני אומר עדיף לחיות פשוט את החיים ונגלה לבד וכמובן לא פוסל שום אופציה
אנונימי
הכל יכול להיות, הכל מכל. יכול להיות שאנחנו בכלל חיים בתוך בועת בלון שיצר ילד בן שלוש, מליארדי השנים שהיקום קיים (כפי שהמדענים משערים) הם בעצם מליארדי שנים שהצטמצמו ל-2.98 שניות, ולא עוד הרבה זמן הבועה תתפוגג ואיתה כל היקום שאנחנו מכירים. ככה, בשניה, בלי הסבר, בלי רגע להבין שקורה כאן משהו, פלופ.
יכול להיות שאנחנו מיני יקום בתוך מנוע של מישהו והמטרה שלנו בחיים היא לספק חשמל
זה ממש יהיה מדכא נגיד^
^
גם בלי התאוריות הנ''ל, החיים מדכאים..
גם בלי התאוריות הנ''ל, החיים מדכאים..
מחזקת^
לא. העולם שאנו מכירים כפוף בהכרח לחוקים הלוגיים (שכן אנחנו לא מסוגלים להכיר את מה שלא לוגי), הם חוקי הטבע הכלליים ביותר. חוק השלישי נמנע (פסוק יכול להיות או אמיתי או שקרי, אין עוד אופציה) הוא חוק לוגי יסודי, גם לפני השימוש הטרנסצנדנטלי שלו, ולכן עולם הכרתנו כפוף אליו בהכרח. ייתכן ומעבר לעולם שאנו מכירים נמצא יש שלא כפוף לכלל זה (כמו שאתם שמים לב, גם תיאור אותו היש כפוף לחוק), אך לעולם לא נוכל להגיע אליו בשל המבנה המיוחד של הכרתנו.
רק אחרי שנמות נגלה הכל כנראה
באותו הנושא: