4 תשובות
אגנוסטים לא שוללים את הקיום של אלוהים (או אלוהות) בעוד א-תאיסטים כן.
אנונימי
אותו סוג מחלה נפשית פחות או יותר אבל לדעתי אגנוסטים לא שוללים את קיום האל, אתאיסטים כן.
אגנוסטים אינם מאמינים אך גם לא שוללים את קיומו של האל, לעומת אתאיסטים ששוללים נחרצות את קיומו של האל (או אלים).
זאת שאלה קצת מורכבת, היא תלויה בהגדרות.
בחלק מההגדרות מגדירים אתאיזם בתור אמונה באי־קיומם של אלוהים ואגנוסטיות היא הגישה לפיה לא שוללים את קיומם של אלוהים אך לא מאמינים בהכרח שהם קיימים.
לפי גישה אחרת אגנוסטיות פשוט אומרת שאינני יודע, משמע שזאת אפשרות שלא הופרכה אך גם לא אוששה, ולפי כמה אנשים אגנוסטיות יכולה גם להביע קבלה של שתי האפשרויות כסבירות באותה המידה.
אתאיזם מוגדר לרוב, על־ידי רוב האתאיסטים שפגשתי, כהיעדר אמונה באלוהים.