6 תשובות
כן !!
שואל השאלה:
יש שם משהו שונה או שזה בתכלס כמו כל טיול שנתי אחר? כי זאת שנה אחרונה אז זה כרגיל כמו כל טיול?
אנונימית
כן כן זה חוויה לכל החיים ואין מצב שלא יהיה לך כיף