4 תשובות
כנראה כן
לא בהכרח.
לדעתי אין שום דבר רע בדייט ראשון אצל אדם שאת מכירה מציאותית זמן מה.
אם התחלת לדבר איתו באיטרנט וזה מפגש ראשון שלכם אז לא לקחת סיכון.
לדעתי אין שום דבר רע בדייט ראשון אצל אדם שאת מכירה מציאותית זמן מה.
אם התחלת לדבר איתו באיטרנט וזה מפגש ראשון שלכם אז לא לקחת סיכון.
שואל השאלה:
דיברנו 10 דקות במציאות בערך
דיברנו 10 דקות במציאות בערך
אנונימית
אז עדיף שלא.
בסופו של דבר מה שמרגיש לך נוח.
בסופו של דבר מה שמרגיש לך נוח.
באותו הנושא: