6 תשובות
מועד ב
3*
שואל השאלה:
קיבלתי 46 במועד ב
עלו הציונים לבגרות באנגלית??
ישר רצתי לאתר ולא ראיתי ציונים
או שאולי שבגלל שאני כבר אחרי ביתספר זה לא מראה לי
איפה
קיצר הכל טוב אנגלית זאת שפה קשה, מועד ב לשפר לעובר והכל יהיה בסדר
וואי אני לגמרי מבינה אותך
אם זה מעודד, אני קיבלתי 29 (בלי מגן) בבגרות במתמטיקה, ואני 5 יחל.
וגם מועד ב לא עברתי.
תמיד אפשר להשלים בגרויות בכל זמן שתרצה
אנונימית
אז תיגש שוב ושוב ושוב עד שתצליח :) לא קרה כלום.
מועד ב