6 תשובות
מועד ב
שואל השאלה:
קיבלתי 46 במועד ב
קיבלתי 46 במועד ב
עלו הציונים לבגרות באנגלית??
ישר רצתי לאתר ולא ראיתי ציונים
או שאולי שבגלל שאני כבר אחרי ביתספר זה לא מראה לי
איפה
קיצר הכל טוב אנגלית זאת שפה קשה, מועד ב לשפר לעובר והכל יהיה בסדר
ישר רצתי לאתר ולא ראיתי ציונים
או שאולי שבגלל שאני כבר אחרי ביתספר זה לא מראה לי
איפה
קיצר הכל טוב אנגלית זאת שפה קשה, מועד ב לשפר לעובר והכל יהיה בסדר
וואי אני לגמרי מבינה אותך
אם זה מעודד, אני קיבלתי 29 (בלי מגן) בבגרות במתמטיקה, ואני 5 יחל.
וגם מועד ב לא עברתי.
תמיד אפשר להשלים בגרויות בכל זמן שתרצה
אם זה מעודד, אני קיבלתי 29 (בלי מגן) בבגרות במתמטיקה, ואני 5 יחל.
וגם מועד ב לא עברתי.
תמיד אפשר להשלים בגרויות בכל זמן שתרצה
אנונימית
אז תיגש שוב ושוב ושוב עד שתצליח :) לא קרה כלום.
מועד ב
באותו הנושא: