36 תשובות
לא, למה שתחשבי ככה
חולצה חמודה,אל תחשבי מה חושבים עלייך
אנונימית
לא. זו חולצה ממש חמודה
אנונימית
רק אם היא לובשת את זה עם כןבע פרופלור
כן אלא אם כן היא בת 3
דורימון חייםשלי בלב
חולצה ממש מתוקה
לא מוצאת סיבה למה שזו תהיה פאדיחה ללבוש אותה
תהני
לא מוצאת סיבה למה שזו תהיה פאדיחה ללבוש אותה
תהני
אנונימית
ממש לא זאת חולצה חמודה
לא. אבל מה קשור פחדנית
ממש לא! זו חולצה ממש יפה
לא
לא, עם שורט מהמם לדעתי
לא..
אחלה של חולצה דווקא
אחלה של חולצה דווקא
לא
ממש לא
דווקא נראה ממש חמוד ויפה ללבוש חולצה כזאת
דווקא נראה ממש חמוד ויפה ללבוש חולצה כזאת
לא, אנימה זה לא מביך או פדחני, זה אחלה של דבר ולא צריך להתבייש בללבוש את החולצה הזו
אחלה חולצה החזרת אותי לילדות כשהייתי רואה אותו בטלוויזיה
לא דווקא חולצה ממש חמודה
לא, היא פשוט ילדותית טיפה אבל אם את אוהבת אז ברור שתלבשי
לא מה הקשר בין חולצה לפחד
לא
חולצה חמודה אם מעצבים אותה כמו שצריך עם שורט או מכנס גדול
זה פשוט נורא ילדותי
אנונימית
חולצה ממש יפה וצבע גם תלבשי ותתגאי
לא
לאא זה יפה
חחח כן הכרתי מישהי שהייתה מסתובבת עם בגדים כאלה והיא די הייתה פאדחנית
לא .
לא
אני הייתי לובשת אותה בכיף
אני הייתי לובשת אותה בכיף
כן
ונעצתי
ונעצתי
אנונימי
לא.
מאיפה קונים
מאיפה קונים
שואל השאלה:
^ bershka
^ bershka
אנונימית
זה פשוט tacky... אני מעדיפה סטייל יותר אלגנטי. אם את אוהבת אז סבבה
אנונימית
באותו הנושא: