10 תשובות
לתת לה עבודות שירות / לשים אותה במוסד לעבריינים
אממ ניראה לי אולי פנימייה
להסביר לה על קארמה
אנונימית
נראה לי להתקשר להורים רק ולא יותר מזה
וגם זה תלוי בבעלים
וגם זה תלוי בבעלים
שואל השאלה:
^וטפ
אין סיכוי שיעשו לה תיק במשטרה..
נכון?.. אתה מגזים את זה
^וטפ
אין סיכוי שיעשו לה תיק במשטרה..
נכון?.. אתה מגזים את זה
אנונימית
הלו הלו מה אתה מגזימים מוסד עבודות שרות כולה בת 14 שגנבה
זה להתקשר להורים או גג במקרה הכי גרוע צו הרחקה
זה להתקשר להורים או גג במקרה הכי גרוע צו הרחקה
אתם*
יפתחו לה תיק
מעבר לכך זה תלוי כמה חמור הם יחליטו לטפל במקרה
מעבר לכך זה תלוי כמה חמור הם יחליטו לטפל במקרה
תדברי איתה ש*אף אחד*
לא שומע
תגידי לה שזה לא בסדר בסוף יתפסו אותה וישלחו אותה לרווחה או למוסד של עבריינים צעירים.
לא שומע
תגידי לה שזה לא בסדר בסוף יתפסו אותה וישלחו אותה לרווחה או למוסד של עבריינים צעירים.
תלוי אם היא סדרתית.
בכל מקרה אין המון אכיפה בישראל, ככה שכנראה שלא יעשו לה כלום.
בכל מקרה אין המון אכיפה בישראל, ככה שכנראה שלא יעשו לה כלום.
באותו הנושא: