4 תשובות
מה מביך פה
אנונימית
למה מביך? תקני מעיפה שבאלך .אנשים לא יסתכלו על התווית שלך ,וזה לא אומר עליך כלום
זה לא מביך כולם קונים משם
תקני מאיפה שאת רוצה כל עוד את אוהבת אותם
באותו הנושא: