14 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
שמחה שאהבתם
תודהה
שמחה שאהבתם
אנונימית
כן זה סגנון מדהים
כןן
כן נראה חמוד רצח
לדעתי זאת רמת ציור ממש טובה, נראה מקצועי. אני גם מציירת קומיקסים
הצללות מעולות וגם פרופורציות
גם ההבעות פנים
נ.ב. סוף סוף עוד מישהי שלא מציירת אנימה
הצללות מעולות וגם פרופורציות
גם ההבעות פנים
נ.ב. סוף סוף עוד מישהי שלא מציירת אנימה
כן זה ניראה טוב
אני שונאת לצייר אנימה, כן אני מודה שיש הרבה מנגות שאני קוראת באינטרנט כי אני ממש אוהבת את העלילה, לא בגלל שזה מנגה. באפליקציה webtoon ואני נעזרת בזה כדי לצייר תנוחות והצללות יותר טוב. אבל הסגנון שלי בכלל לא מנגה, זה סגנון צרפתי קלאסי של קומיקסים ...
וכל הזמן צחקו עליי על זה. אבל היי, אני לא מציירת משהו נדוש.
אני האמת כשראיתי את הציור חשבתי שזה מקצועי. זה ממש נראה טוב. אבל הייתי עובדת יותר על הפרופיל האוזן נראת טיפה מוזר. חוץ מזה אני לא רואה משהו מיוחד, יש לך רמה וזה נראה מעולה. תמשיכי לצייר ולהשתפר !
וכל הזמן צחקו עליי על זה. אבל היי, אני לא מציירת משהו נדוש.
אני האמת כשראיתי את הציור חשבתי שזה מקצועי. זה ממש נראה טוב. אבל הייתי עובדת יותר על הפרופיל האוזן נראת טיפה מוזר. חוץ מזה אני לא רואה משהו מיוחד, יש לך רמה וזה נראה מעולה. תמשיכי לצייר ולהשתפר !
שואל השאלה:
אני ממש מעריכה ציירי מנגה כי לרוב הציורים באמת מדהימים, אבל זה לא סגנון שאני רואה את עצמי מציירת
וואו webtoon תמיד נותת לי השראה לקומיקס, אפליקציה מעולה וכל האנשים השונים עם סגנונות הציור השונים תמיד עוזרים
לא רואה מה יש לצחוק על זה, בקומיקסים הצרפתיים שקראתי הארטסטייל היה ממש אדיר, יש לך דוגמה?
ולמען האמת תמיד הסתבכתי עם אוזניים אז אעבוד על זה, תודה!
אני ממש מעריכה ציירי מנגה כי לרוב הציורים באמת מדהימים, אבל זה לא סגנון שאני רואה את עצמי מציירת
וואו webtoon תמיד נותת לי השראה לקומיקס, אפליקציה מעולה וכל האנשים השונים עם סגנונות הציור השונים תמיד עוזרים
לא רואה מה יש לצחוק על זה, בקומיקסים הצרפתיים שקראתי הארטסטייל היה ממש אדיר, יש לך דוגמה?
ולמען האמת תמיד הסתבכתי עם אוזניים אז אעבוד על זה, תודה!
אנונימית
וואי כן זה כזה חמוד
על מה זה?
על מה זה?
שואל השאלה:
זה נראה מעולה! גם בלי הצללות
וכן מבינה את ההתקשות עם הידיים זה תמיד קשה
ואני כל כך אוהבת סיפורים היסטוריים, תמיד כיף ומעניין לקרוא על זה פלוס אנשים בוובטון תמיד מצליחים לתת לזה טוויסט מעניין ולהשתמשים באלמנטים היסטוריים למען הסיפור שלהם- זה אדיר. לא מבינה למה שיצחקו על זה, לגמרי לגיטימי להתעניין בדברים אחרים
זה נראה מעולה! גם בלי הצללות
וכן מבינה את ההתקשות עם הידיים זה תמיד קשה
ואני כל כך אוהבת סיפורים היסטוריים, תמיד כיף ומעניין לקרוא על זה פלוס אנשים בוובטון תמיד מצליחים לתת לזה טוויסט מעניין ולהשתמשים באלמנטים היסטוריים למען הסיפור שלהם- זה אדיר. לא מבינה למה שיצחקו על זה, לגמרי לגיטימי להתעניין בדברים אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
ואין לי ממש עלילה, כרגע אני יותר מתאמנת להגיע לרמת ציור טובה מספיק כדי בכלל להתחיל לחשוב על העלילה והכול
תודה!
ואין לי ממש עלילה, כרגע אני יותר מתאמנת להגיע לרמת ציור טובה מספיק כדי בכלל להתחיל לחשוב על העלילה והכול
אנונימית
כן גם אני, אבל אני לא אוהבת לצייר מנגה. וזה מרגיש לי סגנון חרוש כי כולם מציירים את זה ובאלי להיות מקורית
והנה דוגמא לדמות שציירתי (אין הצללות והכל לא רציתי מצאתי את זה יפה ככה פשוט)
וכן צחקו כי זה לא אנימה וכי אני לא מתעניינת בתרבות יפן ואסיה ... אלא בסיפורים שמתרחשים באצולה של פעם וקרבות חרב וכד' באירופה וכל מיני הרפתקאות, למשל שמנסים להרעיל מישהו וכד' (לא סיפורי נסיכות! זה לא אותו דבר, זה פשוט סיפורים שמתרחשים בעבר לפני 300 שנה ויש על זה מלא קומיקסים בwebtoon)
אני מציינת, הילדה שציירתי היא ממש לא נסיכה. היא בסה"כ בת אצולה. זה הכל. אני שונאת סיפורי נסיכות. וזה לא בהיכרח רק אצילים יש גם יותר פשוטים
לי תמיד קשה עם הידיים משום מה זה החלק שהכי קשה לי
והנה דוגמא לדמות שציירתי (אין הצללות והכל לא רציתי מצאתי את זה יפה ככה פשוט)
וכן צחקו כי זה לא אנימה וכי אני לא מתעניינת בתרבות יפן ואסיה ... אלא בסיפורים שמתרחשים באצולה של פעם וקרבות חרב וכד' באירופה וכל מיני הרפתקאות, למשל שמנסים להרעיל מישהו וכד' (לא סיפורי נסיכות! זה לא אותו דבר, זה פשוט סיפורים שמתרחשים בעבר לפני 300 שנה ויש על זה מלא קומיקסים בwebtoon)
אני מציינת, הילדה שציירתי היא ממש לא נסיכה. היא בסה"כ בת אצולה. זה הכל. אני שונאת סיפורי נסיכות. וזה לא בהיכרח רק אצילים יש גם יותר פשוטים
לי תמיד קשה עם הידיים משום מה זה החלק שהכי קשה לי
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה! כיף לשמוע ממשהי שמבינה בזה, לא הייתי בטוחה אם אוכל לקבל ביקורת בונה- אז יש משהו שהיית אומרת שנתון לשיפור?
ו וואו כן, שמתי לב שרוב הציורים בסטיפס הם אנימה, התחלתי להתייאש
תודה רבה! כיף לשמוע ממשהי שמבינה בזה, לא הייתי בטוחה אם אוכל לקבל ביקורת בונה- אז יש משהו שהיית אומרת שנתון לשיפור?
ו וואו כן, שמתי לב שרוב הציורים בסטיפס הם אנימה, התחלתי להתייאש
אנונימית
כן זה מה שאני עושה. ואז כשגיליתי את הוובטון גיליתי שאני לא היחידה שעושה את זה. אני עושה מלא מחקרים היסטורים לפעמים אפילו בספריות אירופאיות (גישה למסמכים היסטורים) ואני מתאימה את זה לתקופה ומראה איך אנשים חיו פעם וזה אבל לא בקטע של שיעור היסטוריה אלא זה מגיע עם העלילה ויש הרפתקאות, דברים מסתוריים, אכזבות, קשיים וכד' וזה ממש כיף.
באותו הנושא: