7 תשובות
בדרך כלל אחרי שבוע אתה כבר לא מדבק
אחרי שבוע לא
בדרך כלל כבר לא
שואל השאלה:
אז למה הוא יוצא עדיין חיובי לגמרי?
אז למה הוא יוצא עדיין חיובי לגמרי?
אנונימית
יכול להיות שהבדיקה שעשית לא טובה וזה הגיוני שאת לא מדביקה אני הייתי חולה ואמא שלי בכלל לא נידבקה ממני והייתי לידה
אחרי שבוע לא
באותו הנושא: