13 תשובות
ואנשים שבאמת שואלים שאלה יכולים לבדוק בגוגל במקום להסתמך על תשובות של אנשים מפה.
באמת שיהיה להם בכיף, מאיפה הכוח ומה הפואנטה בזה
המיץ של הזבל
זה קורה כל הזמן ולפעמים יש רק תשובה אחת ,אבל כן זה די מעצבן
שואל השאלה:
שעונים רק בשביל פרח
אנונימית
לרוב הם מנסים לעזור ולא רואים אם כתבו לפניהם, אם הם באמת מעתיקים זה מעצבן אבל אי אפשר באמת לדעת. לרוב שאני כותבת תגובה ראשונה זה מראה לי שכבר כתבו אותה . לפעמים אני מנסחת דברים בצורה א חרת יותר ברורה משל אחרים
שואל השאלה:
מכחישה את קיומי
את למשל בלתי נסבלת.
כל תשובה שלך מועתקת ובשביל פרחים
אנונימית
לפעמים אבל יוצא שבטעות כתבנו אותו הדברר ולא התכוונתי להעתיק, לא ראינו שהיה מישהו שכתב אותו הדבר
וזה יוצא מי הגיב קודם וסתם מעצבן
שואלת השאלה כמה תגובות מעליי
למי דיברת ב "את" ?
שיהיה להם בכיף
וואי זה הכי מעצבן
מה זה אומר להעתיק תשובוץ
נתקלתי בזה הרבה, כנראה נואשים לפרחים