8 תשובות
כן זה סבבה
כן זה בסדר
לא, חולצת בטן לבית ספר? זה אומר שאת בת 12-
כן
וגם חורף יהיה לך קר
שואל השאלה:
אומיגאד אני יודאת לכתוב^^^ אני בת 16::)) וזה כאילו חלק מהתחפושת שלי אני מתחפשת לפיראטית אז כאילוו חולצת בטן לבנה
אנונימית
יהיה לך קר אבל