3 תשובות
את פשוט מציבה במשוואה שy =0 בשניהם כי בשתי הנקודות הפונקציה חותכת את ציר y
את מוצאת את נקודות החיתוך עם ציר הוואי וציר האיקס ומציבה את המספר שיוצא לך ומקבלת את המספר השני ובום
כדי למצוא את הנקודה איי את מחפשת את נקודת החיתוך עם ציר האיקס מה שאומר שהוואי שזה לאפס
ועם הנקודה בי זה חיתוך ציר וואי אז האיקס שווה אפס
להציב אפס בוואי