4 תשובות
לי יותר קל
בפעם השני באומיקרון היה הרבה יותר קשה
קל יותר, אני עכשיו עם קורונה ואחרי יומיים אני שלילי כבר.
פעם ראשונה שחליתי הייתי סתם מצוננת ופעם שניה בדיוק חודש אחרי אותו התאריך היה לי ככה ככה פשוט נפשית המצב שלי היה גרוע, ממש רציתי לצאת מהבית חחח