8 תשובות
זה בסדר כן
כמובן
כן,לא יהיה עד כדי כך חם
ברור
כן גם אני שמה ארוך
כן.
נראה לי יהיה סבבה. אני לובשת ארוך אז אני ממש מקווה שיהיה בסדר