8 תשובות
zadig & voltaire יש לי אותו הוא נדיר
איזה טעם יש לזדיג?
מתוק כזה אבל לא מדי הוא לא מהבשמים החזקים
וורסצ'ה ברייט קריסטל
זדיג ואין ויכוח בכלל
אמאאאאלהההה הזדיג אהבת חיי
יש לו ריח מתוק כזה טיפה חזק אבל נשאר המון זמן
כן העמידות שלו זה אמאלה בשמים ששילמתי עליהם פי 3 יותר יקר לא החזיקו לי ככה עמיד עלייך 24/7 את חייבת אותו אבל בדחוף אין על זה בכלל ויכוח