8 תשובות
כן, זה נקרא הפרעת אכילה כפייתית (binge eating disorder). היא מתאפיינת בהתקפי זלילה עם רגשות אשם וללא התנהגות מפצה. לאבחון יש ללכת לפסיכיאטר
מאוד יכול להיות שכן אבל תכלס רק עם אבחון אפשר להגיד אבל לי נשמע שכן.
כן לגמרי
כן , לאכול יותר משצריך זה נחשב הפרעות אכילה
כן
זאת אכילה כפייתית
השנאה שלי