4 תשובות
לדעתי תלמד קצת על המפעל ואיך מתנהלים שם, תתיעץ עם אנשים שעובדים שם והכי חשוב תבוא עם בטחון
וואלה שומע אם אתה בא לראיון עבודה זה אומר שהוא צריך עובדים וין וין
אין ממה לחשוש בכללי מקבלים עכשיו את כולם לעבודה בגלל שאין עובדים
ראיון עבודה זה רק בשביל להראות רצינות ושיהיה אפשר לסמוך עליך וזה בכללי גם בשביל לדון בשכר ושעות עבודה
המקסימום של המקסימום זה שלא תתקבל ותמצא עבודה במקום אחר
אל תיהיה בלחץ וזה יזרום לבד ,בהצלחה לך 3>