8 תשובות
לא
אם אתה עושה את זה תוודא שאתה בסביבה עם אנשים שאתה מכיר וידאגו לך, אפילו משפחה קרובה
כן
יין לא מספיק משכר בשביל זה
לא
למה לא
אבל כן תקח חבר שאתה סומך עליו
אבל כן תקח חבר שאתה סומך עליו
אנונימית
כן, אבל בזהירות.
לגבי ה-האנגאובר אומרים שלאכול לפני השתייה מונע או לכל הפחות מקל, אבל זה תלוי בבנאדם כי כל אחד לוקח את השתייה אחרת.
אני למשל כשאני משתכר למחרת אני קם עם הנגאובר רציני, עד כדי כך שאני שזה שיקול אם כדאי לי לשתות...
לגבי ה-האנגאובר אומרים שלאכול לפני השתייה מונע או לכל הפחות מקל, אבל זה תלוי בבנאדם כי כל אחד לוקח את השתייה אחרת.
אני למשל כשאני משתכר למחרת אני קם עם הנגאובר רציני, עד כדי כך שאני שזה שיקול אם כדאי לי לשתות...
אל תשתה ככה שתקיא אבל תשתה שתשאר בסבבה אבל גם שאתה שיכור יש מצבים שאתה נהיה ממש עצוב או שמח אז תשתה עם חבר או מישהו שאתה סומך עליו ממש והאנגובר בדרך כלל זה מאלכוהול זול או מזויף או שלא שתית או אכלת עם זה משהו כי אלכוהול זה דבר שמייבש את הגוף
באותו הנושא: