3 תשובות
זה אחד הטובים!!^
בדיחות פנימיות מהטיול
היה טוב וטוב שהיה
לשואלים, החובש לא היה חתיך
היה טוב וטוב שהיה
לשואלים, החובש לא היה חתיך
אנחנו חזרנו ואת אימא של ישי השארנו
באותו הנושא: