13 תשובות
לתת לו לעלות חזרה...אני יודעת שזה קשה אבל הוא יעלה חזרה
להבין שאותו אחד סתם קנאי כי אנשים יורדים על אנשים אחרים רק בשביל להעלות לעצמם וזה בא מתוך קנאה
אל תרגישי רע אני לא מכיר אותך אבל אני בטוח שאת מהממת
אל תרגישי רע אני לא מכיר אותך אבל אני בטוח שאת מהממת
העצה שלי תלויה באם את בן אדם נקמני או לא
שואל השאלה:
לכי על זה
לכי על זה
אנונימית
סבבה אז ככה לא משנה לי מה הבן אדם עשה פעם הבאה שאת יודעת שאתם צריכים להיפגש את לוקחת את התיק שלו או משהו מוציאה טלפון שיכול להרס כי אנחנו לא כאלה מגעילות ושופכת קמח קשה להוריד את זה ואי אפשר להוריד עם מים כי בצק והכי טוב מי לעזעזל ידע שזו את
נקמה לא באמת תעזור לך חוץ מאושר לשנייה ואני אומר את זה בתור אדם שהשתנה (ועדיין)
שואל השאלה:
לא שאני באמת הולכת לנקום..אני לא יוריד את הרמה שלי בשבילו אבל תודה בכל אופן❤
לא שאני באמת הולכת לנקום..אני לא יוריד את הרמה שלי בשבילו אבל תודה בכל אופן❤
אנונימית
^^אבל מצד שני לפעמים אנחנו צריכים לתת דחיפה לקארמה
אני מרגישה עכשיו כמו שטן מלאך
אני מרגישה עכשיו כמו שטן מלאך
למי שמגיע רע הוא יקבל רע
עכשיו אני ממש מרגישה כמו מלאך שטן
חחח
שואלת השאלה את עכשיו מרגישה יותר טוב?
שואלת השאלה את עכשיו מרגישה יותר טוב?
שואל השאלה:
לא ממש..אבל תודה בכל אופן מאמינה שאני יתגבר על זה איכשהו מתישהו..
לא ממש..אבל תודה בכל אופן מאמינה שאני יתגבר על זה איכשהו מתישהו..
אנונימית
אוקיי...
אם את צריכה משהו אני פה
אם את צריכה משהו אני פה