4 תשובות
לכי לישון איזה שעתיים ותלמדי בערב
קודם כל במה הבגרות? אולי אפשר לעזור לך..
דבר שני, עדיף שתלכי לישון עכשיו תעשי שנץ ותקומי ללמוד, וגם מחר תחרשי:)
דבר שני, עדיף שתלכי לישון עכשיו תעשי שנץ ותקומי ללמוד, וגם מחר תחרשי:)
שואל השאלה:
^ דרדסבבה לגמרי הבגרות בתנך אבל בגרות פנימית אני בכיתה י ;)
^ דרדסבבה לגמרי הבגרות בתנך אבל בגרות פנימית אני בכיתה י ;)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לעוזריםם!!
תודה לעוזריםם!!
אנונימית